День Гідності та Свободи

21.Лис.2022
День Гідності та Свободи

«ТОЙ, ХТО ЗАБУВ КОЛИСКУ, З ЯКОЇ ПІДНЯВСЯ, ЩОБ ПІТИ ПО ЗЕМЛІ, ХТО БАЙДУЖИЙ ДО МАТЕРІ, ЩО ВИГОДУВАЛА ТА ВИХОВАЛА ЙОГО, НЕ ЗДАТЕН ПЕРЕЖИВАТИ ВИСОКІ ПАТРІОТИЧНІ ПОЧУТТЯ»

                                                                                    В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ

В ЖЗДО № 65 21.11.2022 до Дня Гідності і Свободи та відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, з метою продовження формування знання дітей про Україну як велику суверенну державу, розширення та уточнення знань про державні символи, їх значення, виховання почуття приналежності до свого народу, його цінностей  було проведено тематичні заняття з патріотичного спрямування «Я маленький українець і цим пишаюсь», інтегроване заняття «Країна щасливих дітей».

Педагоги приділили увагу проблемі формування моральних почуттів з усвідомлення єдності України та найголовнішої людської радості – жити серед людей. Вчили дітей бачити і відчувати, розуміти і переживати всім серцем, шанобливо ставитися до оточуючих та спільних цінностей українського народу, українського козацтва. Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім’ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов’язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання. Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята. Для патріотичного виховання важливо правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування у дітей патріотичних почуттів. Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу, суспільних явищ. Цілеспрямоване патріотичне виховання повинно поєднувати любов до найближчих людей з формуванням такого ж ставлення і до певних феноменів суспільного буття. Як синтетична якість, патріотизм охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовних надбань суспільства. Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО

error: Content is protected !!