Методична сторінка

27.Жов.2021

Нагальною потребою ХХІ століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Науково-технічний прогрес, нові технології самі по собі не здатні подолати загрози, що постали перед людством. Потрібна нова філософія, нова політика, нові моральні орієнтири – зобов’язання кожної людини і людства в цілому. Загалом ідеться про систему цінностей, складову культурного світобачення … Продовжити читання ““ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНО, ЕКОНОМІЧНО І СОЦІАЛЬНО ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ””

Детальніше
24.Бер.2021

25.02.2020 у відповідності до  Річного плану роботи закладу пройшла педагогічна рада на тему: «Розвиток духовного потенціалу особистості дитини, національної свідомості та патріотичних почуттів на засадах народознавства шляхом тісної співпраці з родинами вихованців, залученням їх до активної участі в освітньому процесі» Творча група педагогів закладу на чолі з керівником групи вихователем Сушицькою І.Я. в практичній формі … Продовжити читання “Педагогічна рада”

Детальніше
03.Бер.2021

Моніторинг особистісного розвитку дошкільників в ЖЗДО № 65 ЖМР здійснюється 2 рази на рік: початковий – на початку навчального року (вересень) з урахуванням показників розвитку дітей попередньої вікової групи, та підсумковий в кінці навчального року (травень) за матеріалами програми «Впевнений старт». Ефективність аналізується за виділеними показниками (специфічно дитячі види діяльності). Достатнім рівнем засвоєння програми вважається … Продовжити читання “Моніторинг особистісного розвитку дошкільників”

Детальніше
18.Чер.2020

Найкращий час для оздоровлення дітей – це літо. Літній період – найблагодатніший для фізичного розвитку дітей. Саме влітку такі природні фактори, як сонце, повітря та вода найефективніше впливають на організм дітей та зміцнюють їхнє здоров’я. Та, нажаль ми з вами працюємо в умовах адаптивного карантину, який вимагає фізичного дистанціювання між дітьми та педагогами. Тому вихователі, … Продовжити читання “Робота в умовах адаптивного карантину”

Детальніше
19.Бер.2020

ПЕРЕГЛЯНУТИ

Детальніше
error: Content is protected !!